Известие

Collapse
No announcement yet.

Сменям, сменям, а проблема си остава ...

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Първоначално публикувано от code Покажи съобщение
    Абе аз карам постоянно на газ и такива проблеми на бензин нямам, и и слагам само 95 сутрин паля и тръгвам какво правите вие ??!
    Това е от преди 15 дена.
    Alfa Mito 1.4
    156 2.0 155 ex
    156 sw 2004 1.9 jtd 16v ex

    Comment


    • Първоначално публикувано от nikotm Покажи съобщение
      Това е от преди 15 дена.
      "Паля и тръгвам" не знам на какво се смееш, клатенето на обороти в движение няма нищо общо!
      sigpic
      156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
      "Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"

      Comment


      • Първоначално публикувано от code Покажи съобщение
        Днес направих следната тъпотия:
        Понеже лятото свърши и изключих климатика оборотите почнаха да се разхождат нагоре надолу в движение и реших че ще махам кабел №15 /видяла жабата че подковават коня . . ./ Откачам аз таблото - слава богу без жертви, счупени щипки и т.н. и какво виждам отзад 3 букси всяка от които има пин 15 Явно няма нищо общо с таблото на 156 та ако може някой да разкрие коя жичка ще кълцаме
        sigpic
        156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
        "Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"

        Comment


        • Първоначално публикувано от code Покажи съобщение
          Въпроса си стои нерешен!
          sigpic
          156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
          "Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"

          Comment


          • Е явно на 166 е различно.......
            "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
            F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

            Comment


            • Първоначално публикувано от code Покажи съобщение
              Въпроса си стои нерешен!
              Виж ,малко по-назад в темата има линк от английския форум,може и да пише нещо за 166-ца.Ако няма там виж в юзер менуала кой пин подава информация за движение от километража към компа.Това е кабела.

              Comment


              • Първоначално публикувано от code Покажи съобщение
                "Паля и тръгвам" не знам на какво се смееш, клатенето на обороти в движение няма нищо общо!

                Сега сериозно,не бързай да режеш кабели,първо провери от какво клати и колко клати.Ако на свободна по инерция ти държи 1000,а като спреш падат на 850-900 е нормално.Успех.
                Alfa Mito 1.4
                156 2.0 155 ex
                156 sw 2004 1.9 jtd 16v ex

                Comment


                • Нищо няма да режа щото спря да клати трябва по често да си разкачам таблото. Колата си ги сваля като по книга на 1100 - спирам хоп 900, явно 2-3 дена не може да влезе в зимен режим Така и така го разкачих си смених поне 1 крушка
                  sigpic
                  156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
                  "Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"

                  Comment


                  • Първоначално публикувано от code Покажи съобщение
                    Нищо няма да режа щото спря да клати трябва по често да си разкачам таблото. Колата си ги сваля като по книга на 1100 - спирам хоп 900, явно 2-3 дена не може да влезе в зимен режим Така и така го разкачих си смених поне 1 крушка
                    Радвам се че се е оправила.
                    Alfa Mito 1.4
                    156 2.0 155 ex
                    156 sw 2004 1.9 jtd 16v ex

                    Comment


                    • Пичове...не си кълцайте кабелите... вече е сигурно че причината за клатенето на оборотите на празен ход е в зацепване на ангренажа. Презацепете си ангренажния ремък с петички-както е по документация , и след 15-тото запалване на мотора оборотите на празен ход заспиват, мощноста в диапазона до 3000 об/мин скача и консумацията на гориво пада.

                      Comment


                      • Първоначално публикувано от nellavy Покажи съобщение
                        Пичове...не си кълцайте кабелите... вече е сигурно че причината за клатенето на оборотите на празен ход е в зацепване на ангренажа. Презацепете си ангренажния ремък с петички-както е по документация , и след 15-тото запалване на мотора оборотите на празен ход заспиват, мощноста в диапазона до 3000 об/мин скача и консумацията на гориво пада.
                        Споко,пак ще почне

                        Comment


                        • Първоначално публикувано от nellavy Покажи съобщение
                          Пичове...не си кълцайте кабелите... вече е сигурно че причината за клатенето на оборотите на празен ход е в зацепване на ангренажа. Презацепете си ангренажния ремък с петички-както е по документация , и след 15-тото запалване на мотора оборотите на празен ход заспиват, мощноста в диапазона до 3000 об/мин скача и консумацията на гориво пада.
                          е добре ама сме зацепени с петички много отдавна и проблема си го имама друго да ни посъветваш.
                          156 1,8 ТS 99
                          Nissan Murano 2005

                          Comment


                          • Не сте ли се замисляло защо клати само когато спирате? Демек когато натиснете съединителя и спирачките. Ако оставите колата да си спре сама без да спирачки ще спре без да ги клати. Има нещо в тая система която мисля да разгадя.
                            Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                            Comment


                            • Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
                              Не сте ли се замисляло защо клати само когато спирате? Демек когато натиснете съединителя и спирачките. Ако оставите колата да си спре сама без да спирачки ще спре без да ги клати. Има нещо в тая система която мисля да разгадя.
                              Аз лично в повечето случай когато знам че ще ми се наложи да спирам градско да речем, не ги натискам заедно - пускам на свободна от четвърта да речем, и след 1-2-3-4-5 сек натискам спирачките и не вярвам да съм единствения, има най - различни начини на спиране, и не мисля че това е проблема......всъщност аз нямам проблем с клатенето на обороти, просто изказвам мнение.....
                              "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                              F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                              Comment


                              • Ако започне да ми клати и след презацепването бих се насоцил към кабелите от ламбдата,дебитомера,дросела и другите датчици към компа.С тая адаптивна система жабарите пак са надскочили себе си-всичко трябва да е идеално за да работи добре. Явно на празен ход компа си актуализира параметрите с които работи и затова клати. Ако имаме софтуера на компа можем да се насочим към причината но след като не го знаем единствения метод е стъпка по стъпка да елиминираме причината.

                                Comment

                                Working...
                                X